اهمیت محصولات تبلیغاتی برای تبلیغات تجاری را می توان از آمار سنجید. طبق تحقیقی که توسط PPAI صورت گرفته، ۹۴ % از مردم به خاطر دارند که آنها یک محصول تبلیغاتی دریافت کردهاند.
این مطالعه نشان میدهد که ۸۳ % مصرفکننده مایل به دریافت هدایای تبلیغاتی هستند که یک پیام تبلیغاتی داشته باشد. کسانی که محصولات را دریافت کردهاند، ۸۵ درصد از آنها با شرکت تبلیغ کننده کار میکنند. علاوه بر این، ۵۸ درصد از مصرف کنندگان نظرسنجی شده گفتند که آنها اقلام هدیه را از یک سال تا چهار سال نگه میدارند.
سایر مواردی که توسط این مطالعه نشان داده شد این است که ۸۹ درصد از مصرف کنندگان گفتند که آنها میتوانند فعالیت و یا نام شرکت را برای ۲۴ ماه پس از گرفتن این آیتمها به یاد بیاورند. علاوه بر این، محصولات تبلیغاتی بازخورد بسیار بالایی را از مشتریانی دریافت میکنند که از اقلام هدیه راضی هستند. این آمار مهم تاکید بر اهمیت محصولات تبلیغاتی بازاریابی و شناسایی برند است.
شرکتهای کوچک و بزرگتر اهمیت محصولات تبلیغاتی را برای رسیدن به افزایش تعداد افراد در یک بازار رقابتی تشخیص میدهند. آیتمهای هدیه با بستهبندی با کیفیت بالا، گیرندگان را میفریبند و توجه آنها را به کسبوکار شرکت شما جلب میکنند.
این محصولات نشان تجاری و نام شرکت را بر روی خود دارند. هدف از ارائه و هدیه دادن کالاهای تبلیغاتی، انگیزه بخشیدن به منافع مشتریان در کسبوکار است.
برای نتایج بهتر، بازاریابان از محصولات تبلیغاتی مارک دار استفاده میکنند که دریافت کنندگان میتوانند چندین ماه از آنها استفاده کنند. چنین محصولات با کیفیت به حفظ مشتریان و احساس بهتر نسبت به برند، کمک میکنند.
ارائه محصولات تبلیغاتی مرغوب به این معنی است که توزیع زمانی و کیفیت اقلام هدیه به اندازه کافی خوب است که مشتریان را برای ماهها با برند شما درگیر کند.